Skuteczna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów – poziom 1

„Nawet najlepsze argumenty i najskuteczniejsze strategie perswazji nie zadziałają na twoją korzyść,
jeśli odbiorca nie zrozumie komunikatu lub kryjących się za nim intencji.”

Robert Cialdini

Jeśli:

  • Rozmowa z klientami, kolegami z innych zespołów lub przełożonymi stanowi dla Ciebie wyzwanie
  • Nie wiesz, jak zachęcić innych do Twoich pomysłów i idei
  • Masz kłopot z wyrażaniem własnych myśli i emocji
  • Nie wiesz, jak dać komuś informację zwrotną dbając o wzajemne relacje i nie podcinając mu skrzydeł
  • Jesteś odbierany jako zbyt zimny, oficjalny i zasadniczy lub zbyt miękki, ugodowy i przyjacielski

Zapraszamy na warsztat:
Skuteczna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów – poziom 1
Termin: 17.05.2018

Korzyści dla uczestnika

Na warsztatach dowiesz się i poznasz:

  • jaki jest Twój styl komunikacji, jak go wykorzystać w kontaktach z innymi
  • jakie zachowania wzmacniają efektywną komunikację, a jakie nie
  • nauczysz się odmawiać i delegować zachowując pozytywne relacje
  • jak dawać konstruktywną informację zwrotną klientom, kolegom i innym
  • ile kosztuje różnica między słuchaniem a słyszeniem.

Formy pracy podczas szkolenia:

  • interaktywne ćwiczenia indywidualne i grupowe,
  • anonimowe testy indywidualne
  • burza mózgów
  • mini-wykład, optymalna dawka teorii

Uczestnicy otrzymują wsparcie po zakończeniu szkolenia:

  • możliwość sesji coachingowych lub mentoringowych z Coachem ICF lub Trenerem prowadzącym szkolenie na żywo lub przez skype

Prowadząca: Anna Skoczylas

  • Mentor biznesu w nurcie psychologii pozytywnej,
  • Certyfikowany Coach ICF, Facet5, DT
  • Wykładowca SGH w Warszawie
  • przeszkoliła ponad 1 000 osób, ma 20 letnie doświadczenie w biznesie jako menadżer w firmach polskich i zagranicznych: francuskiej, szwedzkiej czy portugalskiej, gdzie wprowadziła na rynek wiele nowych produktów i standardów obsługi klienta.

Miejsce

Aleja KEN 93 w Warszawie, biurowiec przy stacji metra Stokłosy.

Grupa

Składa się maksymalnie z 8 osób, aby każdy miał możliwość uzyskania informacji z obszaru, który dla niego indywidualnie jest najbardziej potrzebny w zakresie szkolenia.

Plan dnia

1 dzień szkoleniowy trwa 8 godzin, w godzinach 9.00 – 17.00, w tym przerwa na lunch (40 min) i 2 przerwy kawowe (10 min).

Przerwa na lunch

Posiłki: Lunch i przerwy kawowe na miejscu w budynku Przerwy kawowe: kawa, herbata, woda, ciasteczka (w cenie szkolenia)