Skuteczna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów – poziom 1
„Nawet najlepsze argumenty i najskuteczniejsze strategie perswazji nie zadziałają na twoją korzyść,
jeśli odbiorca nie zrozumie komunikatu lub kryjących się za nim intencji.”
Robert Cialdini
Jeśli:
- Rozmowa z klientami, kolegami z innych zespołów lub przełożonymi stanowi dla Ciebie wyzwanie
- Nie wiesz, jak zachęcić innych do Twoich pomysłów i idei
- Masz kłopot z wyrażaniem własnych myśli i emocji
- Nie wiesz, jak dać komuś informację zwrotną dbając o wzajemne relacje i nie podcinając mu skrzydeł
- Jesteś odbierany jako zbyt zimny, oficjalny i zasadniczy lub zbyt miękki, ugodowy i przyjacielski
Zapraszamy na warsztat:
Skuteczna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów – poziom 1
Termin: 17.05.2018
Korzyści dla uczestnika
Na warsztatach dowiesz się i poznasz:
- jaki jest Twój styl komunikacji, jak go wykorzystać w kontaktach z innymi
- jakie zachowania wzmacniają efektywną komunikację, a jakie nie
- nauczysz się odmawiać i delegować zachowując pozytywne relacje
- jak dawać konstruktywną informację zwrotną klientom, kolegom i innym
- ile kosztuje różnica między słuchaniem a słyszeniem.
Formy pracy podczas szkolenia:
- interaktywne ćwiczenia indywidualne i grupowe,
- anonimowe testy indywidualne
- burza mózgów
- mini-wykład, optymalna dawka teorii
Uczestnicy otrzymują wsparcie po zakończeniu szkolenia:
- możliwość sesji coachingowych lub mentoringowych z Coachem ICF lub Trenerem prowadzącym szkolenie na żywo lub przez skype
Prowadząca: Anna Skoczylas
|
---|
Miejsce
Aleja KEN 93 w Warszawie, biurowiec przy stacji metra Stokłosy.
Grupa
Składa się maksymalnie z 8 osób, aby każdy miał możliwość uzyskania informacji z obszaru, który dla niego indywidualnie jest najbardziej potrzebny w zakresie szkolenia.
Plan dnia
1 dzień szkoleniowy trwa 8 godzin, w godzinach 9.00 – 17.00, w tym przerwa na lunch (40 min) i 2 przerwy kawowe (10 min).
Przerwa na lunch
Posiłki: Lunch i przerwy kawowe na miejscu w budynku Przerwy kawowe: kawa, herbata, woda, ciasteczka (w cenie szkolenia)