Leadership in action- nowoczesne zarządzanie relacjami.

„Fakty nie przestają istnieć z powodu ich ignorowania.”
Aldous Huxley

 

Jeśli:

  • Prowadzisz firmę, która zaczyna się dynamicznie rozwijać.
  • Twoje działania są odbierane niezgodnie z Twoimi intencjami.
  • Zarządzasz ludźmi i dostrzegasz powtarzające się nieporozumienia.
  • Chcesz mieć pewność, że o Twoją firmę troszczą się wszyscy w niej zatrudnieni.
  • Chcesz stworzyć dochodową firmę, w której wartością są ludzie i jakość relacji między nimi.

Zapraszamy na szkolenie:
Leadership in action- nowoczesne zarządzanie relacjami
11- 12.03.2019

Korzyści dla uczestnika

Na warsztatach dowiesz się:

  • Jak słyszeć to co jest między słowami.
  • Jak delegować by Twoi pracownicy brali odpowiedzialność za realizację zadań.
  • Jak błędy przekuć w sukces.
  • Jak tworzyć klimat otwartości w firmie.
  • Jak budować zespół na różnicach.

Formy pracy podczas szkolenia:

  • Optymalna porcja wiedzy teoretycznej.
  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe.
  • Moderowane dyskusje.
  • Praca z materiałem filmowym.
  • Praca na przykładach z rzeczywistości biznesowej i życia codziennego.

Warsztat rekomendowany dla osób, które:

  • Rozwijają swój biznes i zarządzanie  pracownikami staje się priorytetem.
  • Zarządzają pracownikami i tworzą  zespoły pracownicze w przedsiębiorstwach.
  • Chcą podnieść swoje kompetencje w obszarze zarządzania relacjami interpersonalnymi.
  • Chcą podnieść swoje kompetencje w obszarze zarządzania relacjami interpersonalnymi.

Warsztat prowadzi:

Marcin Oziębły.

Certyfikowany trener kompetencji menadżerskich. Od 18 lat prowadzę warsztaty podnoszące kompetencje menadżerskie. Przez ostatnie 6 lat pracuję wyłącznie z kadrą menadżerską średniego szczebla i najwyższego szczebla organizacji biznesowych. Wspieram ich w procesach zmiany. Facylitując dyskusje pomagam im wypracowywać najskuteczniejsze rozwiązania dotyczące zarządzania relacjami w firmie. Od 7 lat regularnie współpracuję z Wyższą Szkołą Bankową w Chorzowie i Górnośląską Wyższą Szkołą Handlową w Katowicach, prowadząc zajęcia na biznesowych kierunkach studiów podyplomowych i na studiach MBA. W swojej pracy wykorzystuję modele Analizy Transakcyjnej, wiedzę z neurobiologii afektywnej i multidyscyplinarną wiedzę dotyczącą Inteligencji Emocjonalnej.  Możliwość wieloletniego obserwowania i uczestniczenia w procesach zmian menedżerów i ich firm pozwala mi na dzielenie się  ich doświadczeniami i  strategiami dochodzenia do skutecznego przywództwa przejawiającego się w działaniu.

Miejsce

Warszawa

Grupa

Składa się maksymalnie z 15 osób, aby każdy miał możliwość uzyskania informacji z obszaru, który dla niego indywidualnie jest najbardziej potrzebny w zakresie szkolenia.

Plan dnia

1 dzień szkoleniowy trwa 8 godzin, w godzinach 9.00 – 17.00, w tym przerwa na lunch (40 min) i 2 przerwy kawowe (10 min).

Przerwa na lunch

Posiłki: Lunch i przerwy kawowe na miejscu w budynku Przerwy kawowe: kawa, herbata, woda, ciasteczka (w cenie szkolenia)