NOWOCZESNE
ZARZĄDZANIE
RELACJAMI
„Fakty nie przestają istnieć z powodu ich ignorowania.”
Aldous Huxley
Jeśli:
- Prowadzisz firmę, która zaczyna się dynamicznie rozwijać.
- Twoje działania są odbierane niezgodnie z Twoimi intencjami.
- Zarządzasz ludźmi i dostrzegasz powtarzające się nieporozumienia.
- Chcesz mieć pewność, że o Twoją firmę troszczą się wszyscy w niej zatrudnieni.
- Chcesz stworzyć dochodową firmę, w której wartością są ludzie i jakość relacji między nimi.
Zapraszamy na szkolenie:
Leadership in action- nowoczesne zarządzanie relacjami
11-12.03.2019
Korzyści dla uczestnika
Na warsztatach dowiesz się:
- Jak słyszeć to co jest między słowami.
- Jak delegować by Twoi pracownicy brali odpowiedzialność za realizację zadań.
- Jak błędy przekuć w sukces.
- Jak tworzyć klimat otwartości w firmie.
- Jak budować zespół na różnicach.
Formy pracy podczas szkolenia:
- Optymalna porcja wiedzy teoretycznej.
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe.
- Moderowane dyskusje.
- Praca z materiałem filmowym.
- Praca na przykładach z rzeczywistości biznesowej i życia codziennego.
Warsztat rekomendowany dla osób, które:
- Rozwijają swój biznes i zarządzanie pracownikami staje się priorytetem.
- Zarządzają pracownikami i tworzą zespoły pracownicze w przedsiębiorstwach.
- Chcą podnieść swoje kompetencje w obszarze zarządzania relacjami interpersonalnymi.
- Chcą podnieść swoje kompetencje w obszarze zarządzania relacjami interpersonalnymi.
Warsztat prowadzi:
Marcin Oziębły.
Certyfikowany trener kompetencji menadżerskich. Od 18 lat prowadzę warsztaty podnoszące kompetencje menadżerskie. Przez ostatnie 6 lat pracuję wyłącznie z kadrą menadżerską średniego szczebla i najwyższego szczebla organizacji biznesowych. Wspieram ich w procesach zmiany. Facylitując dyskusje pomagam im wypracowywać najskuteczniejsze rozwiązania dotyczące zarządzania relacjami w firmie. Od 7 lat regularnie współpracuję z Wyższą Szkołą Bankową w Chorzowie i Górnośląską Wyższą Szkołą Handlową w Katowicach, prowadząc zajęcia na biznesowych kierunkach studiów podyplomowych i na studiach MBA. W swojej pracy wykorzystuję modele Analizy Transakcyjnej, wiedzę z neurobiologii afektywnej i multidyscyplinarną wiedzę dotyczącą Inteligencji Emocjonalnej. Możliwość wieloletniego obserwowania i uczestniczenia w procesach zmian menedżerów i ich firm pozwala mi na dzielenie się ich doświadczeniami i strategiami dochodzenia do skutecznego przywództwa przejawiającego się w działaniu.
Miejsce
Warszawa
Grupa
Składa się maksymalnie z 15 osób, aby każdy miał możliwość uzyskania informacji z obszaru, który dla niego indywidualnie jest najbardziej potrzebny w zakresie szkolenia.
Plan dnia
1 dzień szkoleniowy trwa 8 godzin, w godzinach 9.00 – 17.00, w tym przerwa na lunch (40 min) i 2 przerwy kawowe (10 min).
Przerwa na lunch
Posiłki: Lunch i przerwy kawowe na miejscu w budynku Przerwy kawowe: kawa, herbata, woda, ciasteczka (w cenie szkolenia)