Spotkanie dla osób które:
CZUJĄ SIĘ PRZECIĄŻONE.
ICH PRACA, KARIERA JEST CZĘSTYM POWODEM NIEPOROZUMIEŃ W DOMU.
PROBOWAŁY RÓŻNYCH SPOSOBÓW NA „WYPROSTOWANIE RELACJI” W DOMU I W PRACY ALE EFEKT JEST WCIĄŻ NIESATYSFAKCJONUJĄCY.
MAJĄ DYLEMAT: CZY WIĘCEJ PRACOWAĆ, CZY WIĘCEJ CZASU POŚWIĘCIĆ RODZINIE.
Podzielę się z Tobą praktyczną wiedzą jak skutecznie rozmawiać z ludźmi by z radością doświadczać satysfakcjonujących relacji w pracy i życiu rodzinnym.
TO NIE ISTOTNE, ŻE W TYM MOMENCIE:
Twoje relacje w pracy wysysają z Ciebie energię.
Klienci, pracownicy, przełożeni błędnie odczytują Twoje intencje, przez co wywołują w Tobie złość smutek, rezygnację.
Jesteś wciągany w powtarzające się sytuacje, które finalnie wywołują w Tobie poczucie złapania w pułapkę i złe emocje.
I MIMO CIĘŻKIEJ PRACY NADAL:
Atmosfera w pracy wpływa na Twoje relacje w domu.
Masz poczucie, że domownicy nie rozumieją Ciebie.
Bezskutecznie próbujesz zmienić swój sposób rozmawiania z najbliższymi.
Zdarza się, że brakuje Tobie cierpliwości i uwagi na sprawy rodzinne.
Chcesz raz na zawsze poprawić swoje relacje z domownikami.
MAM DLA CIEBIE DOBRĄ WIADOMOŚĆ:
Dzięki zmianie wzorców komunikacyjnych,
Twoje relacje będą szczere,
a nieproduktywne spory skończą się raz na zawsze.
TO IDEALNY CZAS !
Z SATYSFAKCJĄ PRZEKAŻĘ CI PRAKTYCZNĄ WIEDZĘ,KTÓRA POMOŻE CI:
Przekonać się jak zmiana wzorców komunikacyjnych zmienia Twoje życie.
W optymalny sposób realizować siebie na polu zawodowym i rodzinnym bez konieczności poświęcania życia rodzinnego firmie i kariery dla dla rodziny.
Precyzyjnie rozumieć zachowania osób w Twoim otoczeniu.
Jak adekwatnie do sytuacji w poszanowaniu autonomii własnej i innych osób kształtować relacje z nimi.
Spotkamy się w grupie 15 wyjątkowych osób. Razem z nami:
Doświadczysz emocji i zachowań, które w życiu codziennym zasadniczo wpływają na Twoje reakcje.
Doświadczysz jak zachowania i emocje innych osób wpływają na Ciebie.
Przekonasz się w jaki sposób zmiana wzorców komunikacyjnych wpływa na zmianę Twoich emocji i zachowań.
Nauczysz się jak otrzymaną wiedzę stosować w konkretnych sytuacjach zawodowaych i rodzinnych.
Otrzymasz informację zwrotną od grupy.
Wspólnie z Tobą zastanowimy się nad tym, które wzorce komunikacyjne są konstruktywne dla Ciebie, a które stanowią przeszkodę w relacjach z innymi.
Stworzysz nowe, skuteczne wzorce komunikacyjne.
Poznasz mechanizmy psychologiczne, które odpowiadają za relację z innymi.
Dowiesz się jak tą wiedzę wykorzystać w budowaniu i utrzymywaniu satysfakcjonujących relacji w pracy i życiu rodzinnym.
Zobaczysz przykłady i case study.
KONKRETNIE WYGLĄDA TO TAK:
-
Spotkanie jest bardzo aktywne i intensywne
-
Charakterystyczne dla niego jest działanie, obserwacja i analiza. Nie teoretyzujemy tylko opieramy się na tym, co się wydarza podczas ćwiczeń. Moi klienci zawsze podkreślają, że właśnie formuła tego szkolenia pozwoliła im zrozumieć teorię, doświadczyć jej w rzeczywistości i podjąć decyzje dotyczące swojego funkcjonowania w zespole.
-
Większość zadań, planowana jest na świeżym powietrzu niezależnie od pogody. Tak jak w życiu czasem jest piękna pogoda a czasem hula wiatr i pada deszcz. Przygotuj się na pogodę i zabierz odpowiednie ubranie. Z pewnością wygodne sportowe buty będą potrzebne, dres lub swobodne ubranie jak do pracy w ogrodzie lub na spacer do lasu.
MOWOCZESNE ZARZĄDZANIE RELACJAMI 7-8 KWIECIEŃ 2018r
Dzień I 9.00-18.00
CZTERY UMIEJĘTNOŚCI INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ
Otrzymasz wiedzę dotyczącą czterech fundamentalnych umiejętności związanych z emocjami.
Przećwiczysz:
1.Trafne rozpoznawanie emocji.
2. Efektywne Używanie emocji
3. Rozumienie emocji
4. Zarządzanie emocjami.
W trakcie serii “projektów”-ćwiczeń będziesz mieć okazję do obserwacji, analizy i wniosków na temat tego jak konkretnie wygląda Twoja komunikacja z innymi podczas wspólnego działania. Jakie emocje się pojawiają i w jakich zachowaniach się one przejawiają. Zdecydujesz, które z nich są dla Ciebie niekorzystne i wspólnie opracujemy strategię wzmacniania tych, które są dla ciebie korzystne. Jednocześnie będziesz dokładnie wiedział na jakie sytuacje i “czynniki spustowe” uwalniające emocje i zachowania emocjonalne powinieneś zwrócić większą uwagę. Dowiesz się jak tą wiedzę wykorzystać w działaniu.
Dzień II 9.00-18.00
RODZIC DOROSŁY DZIECKO, ZMIANA WZORCÓW KOMUNIKACYJNYCH
W tym dniu pracujemy w oparciu o model Analizy Transakcyjnej PAC (Parent, Adult, Child) . Analiza Transakcyjna precyzyjnie pokazuje jak wyglądają interakcje między ludźmi w oparciu o trzy stany ego. Używając pojęcia “transakcja” w prosty sposób wyjaśnia jak funkcjonujemy w relacji z innymi, nakreśla charakter tej relacji i daje nam alternatywne wzorce komunikacyjne, adekwatne do charakterystyki naszej indywidualnej sytuacji.
Zrozumiesz czym jest stan ego i poznasz podstawowy model funkcjonalny Rodzic, Dorosły, Dziecko. (PAC)
- Poznasz rodzaje transakcji pozwalające modyfikować Twoje wzorce komunikacyjne.
- Poznasz swoje wzorce komunikacyjne, zdecydujesz, które z nich są dla Ciebie korzystne i nauczysz się je wzmacniać. Wspólnie zastanowimy się, które wzorce komunikacyjne sprawiają Ci kłopot i jak możesz je zamienić.
- Będziesz dokładnie wiedział jakie transakcje zachodzą między Tobą i osobami, z którymi jesteś w relacji.
Przećwiczysz rozpoznawanie stanów ego i rodzajów transakcji. W takcie ćwiczeń będziesz rozpoznawać w różnych sytuacjach jak stany ego przejawiają się w zachowaniach i jaki to ma wpływ na Twoją komunikację z innymi.
W ten sposób otrzymasz gotową mapę, na podstawie której już na szkoleniu zaczniesz zmieniać swoje wzorce komunikacyjne i relacje z innymi. Po powrocie do domu pracy na podstawie tej samej mapy będziesz dokładnie wiedzieć jaki jest charakter Twoich relacji z osobami w Twoim otoczeniu i jeśli uznasz to za słuszne będziesz wiedział jak je zmienić.
Marcin Oziębły
Trener biznesu
tel 606765663
email: marcin.oziebly@mindsetas.pl
Nazywam się Marcin Oziębły
Jestem trenerem biznesu
Pomagam ludziom razem ze sobą pracować.
W pracy trenera opieram się na metodzie uczenia się przez doświadczenie. Tworzę przestrzeń by uczestnicy szkoleń nie tylko “brali w nich udział”, ale także ich doświadczali na czterech poziomach: mentalnym, intelektualnym, emocjonalnym i fizycznym. Od 18 lat prowadzę warsztaty podnoszące kompetencje menadżerskie. Przez ostatnie 6 lat pracuję wyłącznie z kadrą menadżerską średniego szczebla i najwyższego szczebla organizacji biznesowych. Wspieram ich w procesach zmiany. Facylitując dyskusje pomagam im wypracowywać najskuteczniejsze rozwiązania dotyczące zarządzania relacjami w firmie. Od 7 lat regularnie współpracuję z Wyższą Szkołą Bankową w Chorzowie i Górnośląską Wyższą Szkołą Handlową w Katowicach, prowadząc zajęcia na biznesowych kierunkach studiów podyplomowych i na studiach MBA. W swojej pracy wykorzystuję modele Analizy Transakcyjnej, wiedzę z neurobiologii afektywnej i multidyscyplinarną wiedzę dotyczącą Inteligencji Emocjonalnej. Możliwość wieloletniego obserwowania i uczestniczenia w procesach zmian menedżerów i ich firm pozwala mi na dzielenie się ich doświadczeniami i strategiami dochodzenia do skutecznego przywództwa przejawiającego się w działaniu.