Spotkanie dla osób które:

N

CZUJĄ SIĘ PRZECIĄŻONE.

N

ICH PRACA, KARIERA JEST CZĘSTYM POWODEM NIEPOROZUMIEŃ W DOMU.

N

PROBOWAŁY RÓŻNYCH SPOSOBÓW NA “WYPROSTOWANIE RELACJI” W DOMU I W PRACY ALE EFEKT JEST WCIĄŻ NIESATYSFAKCJONUJĄCY.

N

MAJĄ DYLEMAT: CZY WIĘCEJ PRACOWAĆ, CZY WIĘCEJ CZASU  POŚWIĘCIĆ RODZINIE.

Podzielę się z Tobą praktyczną wiedzą jak skutecznie rozmawiać z ludźmi by z radością doświadczać satysfakcjonujących relacji w pracy i życiu rodzinnym. 

TO NIE ISTOTNE, ŻE W TYM MOMENCIE:

Twoje relacje w pracy wysysają z Ciebie energię.

Klienci, pracownicy, przełożeni błędnie odczytują Twoje intencje, przez co wywołują w Tobie złość smutek, rezygnację.

Jesteś wciągany w powtarzające się sytuacje, które finalnie wywołują w Tobie poczucie złapania w pułapkę i złe emocje.

I MIMO CIĘŻKIEJ PRACY NADAL:

Atmosfera w pracy wpływa na Twoje relacje w domu.

Masz poczucie, że domownicy nie rozumieją Ciebie.

Bezskutecznie próbujesz zmienić swój sposób rozmawiania z najbliższymi.

Zdarza się, że brakuje Tobie cierpliwości i uwagi na sprawy rodzinne.

Chcesz raz na zawsze poprawić swoje relacje z domownikami.

MAM DLA CIEBIE DOBRĄ WIADOMOŚĆ:

 

Dzięki zmianie  wzorców komunikacyjnych, 

Twoje relacje będą szczere,

a nieproduktywne spory skończą się raz na zawsze.

TO IDEALNY CZAS !

Z SATYSFAKCJĄ PRZEKAŻĘ CI PRAKTYCZNĄ WIEDZĘ,KTÓRA POMOŻE CI:

W

Przekonać się jak zmiana wzorców komunikacyjnych zmienia Twoje życie.

W

W optymalny sposób realizować siebie na polu zawodowym i rodzinnym bez konieczności poświęcania życia rodzinnego firmie i kariery dla dla rodziny.

W

Precyzyjnie rozumieć zachowania osób w Twoim otoczeniu.

W

Jak adekwatnie do sytuacji w poszanowaniu autonomii własnej i innych osób kształtować relacje z nimi.

Spotkamy się w grupie 15 wyjątkowych osób. Razem z nami:

W

Doświadczysz emocji i zachowań, które w życiu codziennym zasadniczo wpływają na Twoje reakcje.

W

Doświadczysz jak zachowania i emocje innych osób wpływają na Ciebie.

W

Przekonasz się w jaki sposób zmiana wzorców komunikacyjnych wpływa na zmianę Twoich emocji i zachowań.

W

Nauczysz się jak otrzymaną wiedzę stosować w konkretnych sytuacjach zawodowaych i rodzinnych.

Otrzymasz informację zwrotną od grupy. 

W

Wspólnie z Tobą zastanowimy się nad tym, które wzorce komunikacyjne są konstruktywne dla Ciebie, a które stanowią przeszkodę w relacjach z innymi.

W

Stworzysz nowe, skuteczne  wzorce komunikacyjne.

W

Poznasz mechanizmy psychologiczne, które odpowiadają za relację z innymi.

W

Dowiesz się jak tą wiedzę wykorzystać w budowaniu i utrzymywaniu satysfakcjonujących relacji w pracy i życiu rodzinnym.

W

Zobaczysz przykłady i  case study.

KONKRETNIE WYGLĄDA TO TAK:

  • Spotkanie jest bardzo aktywne i intensywne
  • Charakterystyczne dla niego jest  działanie, obserwacja i analiza. Nie teoretyzujemy tylko opieramy się na tym, co się wydarza podczas ćwiczeń. Moi klienci zawsze podkreślają, że właśnie formuła tego szkolenia pozwoliła im zrozumieć teorię, doświadczyć jej w rzeczywistości i podjąć decyzje dotyczące swojego funkcjonowania w zespole. 
  • Większość zadań, planowana jest na świeżym powietrzu niezależnie od pogody. Tak jak w życiu czasem jest piękna pogoda a czasem hula wiatr i pada deszcz. Przygotuj się na pogodę i zabierz odpowiednie ubranie. Z pewnością wygodne sportowe buty będą potrzebne, dres lub swobodne ubranie jak do pracy w ogrodzie lub na spacer do lasu.

MOWOCZESNE ZARZĄDZANIE RELACJAMI 7-8 KWIECIEŃ 2018r

Dzień I 9.00-18.00

CZTERY UMIEJĘTNOŚCI INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ

L

Otrzymasz wiedzę dotyczącą czterech fundamentalnych umiejętności związanych z emocjami.

L

Przećwiczysz:

1.Trafne rozpoznawanie emocji.

2. Efektywne Używanie emocji

3. Rozumienie emocji

4. Zarządzanie emocjami.

L

W trakcie serii “projektów”-ćwiczeń będziesz mieć okazję do obserwacji, analizy i  wniosków na temat tego jak konkretnie wygląda Twoja komunikacja z innymi podczas wspólnego działania. Jakie emocje się pojawiają i w jakich zachowaniach się one przejawiają. Zdecydujesz, które z nich są dla Ciebie niekorzystne i wspólnie opracujemy strategię wzmacniania tych, które są dla ciebie korzystne. Jednocześnie będziesz dokładnie wiedział na jakie sytuacje i “czynniki spustowe” uwalniające emocje i zachowania emocjonalne powinieneś zwrócić większą uwagę. Dowiesz się jak tą wiedzę wykorzystać w działaniu.

Dzień II 9.00-18.00

RODZIC DOROSŁY DZIECKO, ZMIANA WZORCÓW KOMUNIKACYJNYCH

L

W tym dniu pracujemy w oparciu o model Analizy Transakcyjnej PAC (Parent, Adult, Child) . Analiza Transakcyjna precyzyjnie pokazuje jak wyglądają interakcje między ludźmi w oparciu o trzy stany ego. Używając pojęcia “transakcja” w prosty sposób wyjaśnia jak funkcjonujemy w relacji z innymi, nakreśla charakter tej relacji i daje nam alternatywne wzorce komunikacyjne, adekwatne do charakterystyki naszej  indywidualnej sytuacji.

L

Zrozumiesz czym jest stan ego i poznasz podstawowy model funkcjonalny Rodzic, Dorosły, Dziecko. (PAC)

L
  • Poznasz rodzaje transakcji  pozwalające modyfikować Twoje wzorce komunikacyjne.
  • Poznasz swoje wzorce komunikacyjne, zdecydujesz, które z nich są dla Ciebie korzystne i nauczysz się je wzmacniać. Wspólnie zastanowimy się, które wzorce komunikacyjne sprawiają Ci kłopot i jak możesz je zamienić.
  • Będziesz dokładnie wiedział jakie transakcje zachodzą między Tobą i osobami, z którymi jesteś w relacji.
L

Przećwiczysz rozpoznawanie stanów ego i rodzajów transakcji.  W takcie ćwiczeń będziesz rozpoznawać w różnych sytuacjach jak stany ego przejawiają się w zachowaniach i jaki to ma wpływ na Twoją komunikację z innymi.

L

W ten sposób otrzymasz gotową mapę, na podstawie której już na szkoleniu zaczniesz zmieniać swoje wzorce komunikacyjne i relacje z innymi. Po powrocie do domu pracy na podstawie tej samej mapy będziesz dokładnie wiedzieć jaki jest charakter Twoich relacji z osobami w Twoim otoczeniu i jeśli uznasz to za słuszne będziesz wiedział jak je zmienić.

Marcin Oziębły

Trener biznesu

tel 606765663

email: marcin.oziebly@mindsetas.pl

Nazywam się Marcin Oziębły

Jestem trenerem biznesu

Pomagam ludziom razem ze sobą pracować.

W pracy trenera opieram się na metodzie uczenia się przez doświadczenie. Tworzę przestrzeń by uczestnicy szkoleń nie tylko “brali w nich udział”, ale także ich doświadczali na czterech poziomach: mentalnym, intelektualnym, emocjonalnym i fizycznym. Od 18 lat prowadzę warsztaty podnoszące kompetencje menadżerskie. Przez ostatnie 6 lat pracuję wyłącznie z kadrą menadżerską średniego szczebla i najwyższego szczebla organizacji biznesowych. Wspieram ich w procesach zmiany. Facylitując dyskusje pomagam im wypracowywać najskuteczniejsze rozwiązania dotyczące zarządzania relacjami w firmie. Od 7 lat regularnie współpracuję z Wyższą Szkołą Bankową w Chorzowie i Górnośląską Wyższą Szkołą Handlową w Katowicach, prowadząc zajęcia na biznesowych kierunkach studiów podyplomowych i na studiach MBA. W swojej pracy wykorzystuję modele Analizy Transakcyjnej, wiedzę z neurobiologii afektywnej i multidyscyplinarną wiedzę dotyczącą Inteligencji Emocjonalnej.  Możliwość wieloletniego obserwowania i uczestniczenia w procesach zmian menedżerów i ich firm pozwala mi na dzielenie się  ich doświadczeniami i  strategiami dochodzenia do skutecznego przywództwa przejawiającego się w działaniu.

ZAPRASZAM